ביטוח אחריות מקצועית

 

אין ספק שישנם אנשים מקצועי רבים שחשופים מדי יום לתביעות אשר מתקיימות מהפרה של חובה מקצועית, לעיתים מרשלנות, או מעוד סיבות נוספות, כמו למשל אנשים העובדים כעורכי דין, רואי חשבון, חשמלאים, ועוד בעלי מקצועות אחרים.

 

ביטוח אחריות מקצועית זה למעשה כיסוי הוצאות הגנה משפטית עבור תביעות שהוגשו נגדכם כנזק שנגרם לצד שלישי מרשלנות בין אם היא רשלנות מקצועית שלכם, או של עובד אשר קשור אליכם.

ישנה הגנה מפני תביעות אשר מוגשות נגד המבוטח במשך כל התקופה של הביטוח.

לביטוח אחריות מקצועית ישנו כיסוי רטרואקטיבי כאשר התבצעה הרשלנות לפני המועד של תחילת הביטוח.

 

ביטוח אחריות מקצועית מהווה כיסוי לתביעות עקב הנזק אשר נגרם לצד שלישי וזה קרה בעקבות רשלנות מקצועית.

 

ישנה מגמה ניכרת והיא שגוברת המועמדות על הגשת תביעות כנגד אלו שעובדים במקצועות חופשיים, ואכן המון עורכי דין צוברים לעצמם התמחות מיוחדת בתחום הזה.

ניתן לראות שישנם אף תביעות רבות נגד רופאים, וזאת משום שהמטופלים טענו שנעשתה רשלנות רפואית, של הרופא או של המוסד הרפואי שבו הרופא עובד.

גם רפואה שהיא אלטרנטיבית, כמו למשל מדריכי ספורט או קוסמטיקאיות, יכולים להיות חשופים לתביעות שנעשות על ידי המטופלים שלהם.

 

ביטוח אחריות מקצועית לבעל מקצוע חופשי זה למעשה צורך שהוא חיוני ביותר.

על ידי כך שישנו ביטוח אזי זה מעניק את האפשרות לבעל העסק להמשיך לעבוד בעבודתו ללא פחד וחשש בגלל תביעות אחרות היכולות להתבצע נגדו.

על ידי כך שישנו ביטוח אחריות מקצועית, אזי זה מעניק כיסוי אשר ניתן עד לגובה אחריות שמוסכם עם חברת הביטוח ושנקוב בפוליסה.

 

הנכם בוחרים בביטוח שתחתיו אתם רוצים להיות מנויים, והוא יעניק לכם ביטוח אחריות מקצועית.

ואכן כאשר מדובר בביטוח עם שם ידוע אזי אין ממה לחשוש, אתם יכולים להיות בראש רגוע שעומדת מאחוריכם חברת ביטוח מצליחה וטובה שעושה בשבילכם את העבודה.

 

הביטוח אחריות מקצועית יקנה את כרטיס הביטוח הטוב ביותר שקיים, אשר מעניק הגנה מלאה וביטוחית כאשר למשל נאמר שנעשתה רשלנות רפואית וכיוצא בזה.

גם רואי חשבון ושאר בעלי המקצועות החופשיים עלולים להיות חשופים לתביעה מצד הלקוחות אשר יצאו לא מרוצים, ועל כן עדיף שיבטחו את עצמם מראש.