הארון הישן כבר התבלה והגיע הזמן להתחדש, ואם כבר להתחדש אז קונים את הטוב והמתקדם ביותר, ואם על מתקדם אתם חושבים אז כמובן שחשבתם על ארונות הזזה,  אז למה לא ארונות הזזה במבצע?

 

כאשר אנחנו עומדים לפני קנייה של ארון הזזה חדש עדיף תמיד לחפש ארונות הזזה במבצע. לפני כן חשוב לדעת כמה דברים שיכולים לעשות את ההבדל בין ארון שיחזיק מעמד שנתיים לארון לכל החיים. אז כמובן שלפני קניית כל ארון צריך להתחשב בסוג העץ ואיכותו, רמת הגימור ואיכות העבודה, אך בארונות הזזה ישנו דבר נוסף שצריך להתחשב בסוגו ואיכותו ולזה יש משקל גדול מהאיכות הכוללת בארונות הזזה ובטח כשמדובר על ארונות הזזה במבצע – מנגנון ההזזה. בארונות הזזה המנגנונים מתחלקים לשלושה סוגים עם איכויות שונות ופונקציונלית שונה.

 

הסוג הראשון הוא מנגנון פנימי, הוא הסוג הזול ביותר והפשוט ביותר ולכן בהכרח גם הנפוץ ביותר בקרב ארונות הזזה במבצע שכן אלא בדרך כלל זולים יותר אבל לא רק. המנגנון בארונות אלה מוכרב בתוך מסילות הנראות לעין והדלת מוקפת במסגרת אלומיניות משמאלה ומימינה. חשוב מאוד לוודא כאשר רוכשים ארון עם מנגנון הגנה פנימי שחיבורי המנגנון מתחברים אל מסילת האלומיניום ולא אל עץ הארון עצמו. כאשר המנגנון מחובר למסגרת האלומיניום הוא יחזיק מעמד זמן רב ויהיה יציב יותר, כשהוא יחובר לעץ, לאחר כמה שנים העץ יאבד מחוזקו והחיבור יתחלש מה שיוביל לחוסר יציבות ואולי גם לתקלות שיהיו חייבות להפתר על ידי איש מקצוע.

 

הסוג השני הוא מנגנון רחף, מנגנון שקשה למצוא אותו בארונות הזזה במבצע אבל עדיין הוא קיים בחנויות מסויימות. נחשב איכותי יותר מהראשון והנראות שלו שונה. דלתות הארון הם ללא מסגרת והדלתות נראות כאילו הם מרחפות באוויר – מכאן גם השם. המנגנון נסתר לעין וכך גם המסילות שנמצאות מחוץ לגוף הארון ומאחורי הדלתות. כתוצאה מכך יש יותר מקום בתוך הארון, האבק שמצטבר במסילות בארונות רגילים לא עושה את אותו הדבר פה. גם סגירת הארון היא אלגנטים ונעשית בתנועה מושלמת והארון נראה אלגנט, מודרני, חדשני ונקי.

 

מנגנון מישור אחד הוא הסוג השלישי והאחרון, יקרים ואיכותיים מאוד, נדירים ביותר כשמדברים על ארונות הזזה במבצע. המנגנון המשוכלל מאפשר לפתוח את דלת אחד מעל הדלת השניה בתנועה חלקה ומושלמת. והיתרון הגדול הוא במראה, הארון יראה כמו פלטה אחד יחידה מרחפת באוויר וללא מסגרת.