בעולם של היום, כל שנה שנתיים אנשים מחליפים את הריהוט שלהם בבית. חלק מהפעמים מדובר בהתנהלות מפונקת של רצון להתחדש כל כמה שנים ברהיטים חדשים ולעיתים בגלל שהרהיטים נקנים מראש בזול, הם מתבלים ונשברים אחרי תקופה קצרה יחסית. יתרה מכך, בדרך כלל כשצעירים יוצאים מבית ההורים הם עוברים הרבה דירות ואז כל שנה או שנתיים נאלצים להעביר את תכולת הדירה לרבות הארונות בגדים ממקום למקום. לאור התזוזות המרובות, בהרבה פעמים יש סכנה שהארונות בגדים יקבלו מכות או אפילו ישברו. בשלב זה עולה השאלה המהותית האם יש טעם להשקיע בארונות בגדים איכותיים ויקרים אשר יש עליהם אחריות למשך מספר שנים ובמקביל בזעות איכותם הם עמידים יותר ויש סיכוי רב שיוכלו לעמוד בקושי של המעבר.

לחילופין, מאחר ואנשים צעירים יודעים שהם בלאו הכי עוברים דירה כל שנה עד שנתיים, הם לא רואים טעם להשקיע בארונות בגדים איכותיים. הרי בלאו הכי עוברים דירה והרבה פעמים דירות משתנות בגודל ובעיצוב שלהן ולכן מעדיפים למכור את הריהוט לדייר הנכנס ולא לשלם על הובלה יקרה על מנת להעביר אותו לדירה החדשה. עם זאת, ככל שמחליטים להשקיע בארונות בגדים ולקנות משהו איכותי, חשוב לקנות ארונות בגדים בעיצוב סולידי וקלאסי ולא משהו מצועצע אשר יפסל כעבור מספר שנים בגלל שהעיצוב כבר לא ימצא חן בעיני בעליו. ארונות בגדים צריכים להיות פרקטיים ונוחים לאחסון ולא יצירת אומנות של עיצובים מוזרים.

כך למשל ארונות בגדים בכל מיני צורות או צבעים מוזרים יכולים להיות נחמדים לתקופה אבל סביר להניח שכעבור כמה שנים לבעל הארון ימאס מהעיצוב ואז הוא יחליט להחליף אותו רק בגלל העיצוב ולא בגלל שהארון לא שמיש יותר וחבל. צעירים בדרך כלל לא עורכים את החישובים האלה ופועלים משיקולים נמהרים להחליף ריהוט מהר ולרוב ללא כל סיבה מוצדקת וחשוב שבתור המבוגרים ניתן להם את השיקול הנגדי של חיסכון לאורך זמן והסתכלות ארוכת טווח אשר אינה מצדיקה את חילוף הרהיטים חדשות לבקרים. עדיף לקנות ארון בגדים פשוט אבל איכותי שיחזיק לאורך זמן מאשר ארונות שיתפרקו כל שנה.