כאשר עברנו לדירה החדשה הייתי צריכה לחשוב על פיתרון אחסון הולם בשביל כמויות הבגדים הגדולות שלי. בן הזוג שלי היה אדם מאוד יעיל. הוא היה רק עם שתי מזוודות של בגדים: אחת של בגדי קיץ ואחת של בגדי חורף. הוא לא הבין למה ואיך יכול להיות שיש לי כל כך הרבה בגדים. בעוד שהוא צריך שידה קטנה לאחסון כל הבגדים שלו, אני זקוקה לארון 2 דלתות ולא בטוח אפילו שזה יספיק לי. החלטתי לחפש ארון 2 דלתות שיהיה איכותי ואוכל לקחת אותו איתי גם לדירה הבאה והוא יהיה המדד לכמות הבגדים שאני יכולה להחזיק אצלי. הרי כולם מכירים את הטריק. אנחנו ממשיכים לקנות עוד ועוד בגדים אבל בפועל לובשים את אותן חמש חולצות ואותם ארבע זוגות מכנסיים. אז כל שאר הבגדים מוסיפים נפח מיותר בארון ולא מועילים בדבר.

לפני שעברנו דירה החלטתי שאבצע את המיון בשני שלבים: ראשית הוצאתי את כל תוכן הארון החוצה והתחלתי לחלק את הבגדים לערמות: ערמה אחת הייתה של הבגדים שאני בטוח לובשת ולכן בטוח יכנסו לארון 2 דלתות – כי זה היה הסיכום: כל מה שאני לובשת הולך איתי ויכנס לארון 2 דלתות. הערמה השנייה הייתה בגדים שאני מתלבטת לגביהם, בין אם מדובר בבגדים של עונת הקיץ ובין אם מדובר בבגדים של עונת החורף. הערמה השלישית הייתה בגדים שאני מעוניינת לתרום הוא להעביר לאחיות שלי. השלב השני של המיון הוא לאחר שאני רוכשת את הארון 2 דלתות, בדירה החדשה.

אחרי שאני ארכיב את הארון ואתחיל לקפל לתוכו את הבגדים שידעתי שאני בטוח רוצה, אבדוק אם יש עוד מקום לבגדים שהיו בסימן שאלה. אין מה לעשות: הליך מיון הבגדים הוא הליך כואב אבל הכרחי ולכן ראשית יכנסו לארון 2 דלתות הבגדים שאני בטוח מעוניינת לשמור ורק אחריהם הבגדים בסימן שאלה. מדובר בתהליך ארוך ומייגע אבל בלתי נמנע ולכן טוב שהגעתי לשלב שאני צריכה לבצע אותו. מצאתי את עצמי תורמת שלוש שקיות ענקיות של בגדים והעברתי לאחותי גרדרובה שלמה ועדיין הייתי צריכה להמשיך לסנן.