בשנים האחרונות הפך ארון ההזזה לבחירה המועדפת ברכישת ארונות עקב עיצובו האופנתי ונוחות השימוש שבו. ארון הזזה המהווה פתרון מצוין לחדרים קטנים, ובייחוד לחדרי ילדים שלהם חפצים וצעצועים רבים לאחסון.

ארון הזזה נותן את המענה הטוב ביותר לניצול שטח מקסימאלי, חוסך במקום וניחן ביכולת אחסון מרובה יותר משאר הארונות הקיימים. גודלו של ארון ההזזה ענקי יותר מארונות אחרים עקב היותו ממוקם מהרצפה עד לתקרה וגם מבחינה עיצובית, ארון הזזה מספק מענה חכם ואפשרויות עיצוב רבות ומגוונות יותר, כמו למשל שילוב זכוכית בארון המעניק לנו תחושת מרחב וגודל המתאימות לחללים קטנים.
ארון הזזה בנוי שונה ביחס לשאר הארונות המצויים בשוק (כמו ארונות פתיחה למיניהם) וזאת בגלל תכנונו המיוחד. דלתות הארון בנויות מחוץ לגוף הארון ואינן תופסות מקום ובכך מעניקות נפח גדול יותר לפנים הארון. יתרון נוסף של הארון הוא היכולת להגיע עד התקרה עם רווח מינימאלי ביותר ועל ידי כך נעשה ניצול חכם, יעיל ומקסימאלי של גובה הארון ואפשרויות אחסון רבות. חלל המדפים בארון הזזה הוא לרוב גדול ופתוח יותר וכך מאפשר אפשרויות סדר רבות ונוחות יותר וגישה קלה ומועילה יותר במציאת בגדים וחפצים.

בחירת צבעים חשובה גם היא ברכישת ארון הזזה – כאשר מדובר בעיצוב חדר שינה רצוי לבחור בצבעים מאופקים וסולידיים או לחלופין לקוח שטעמו הוא ליצור ייחוד יוכל לבחור בצבע עז ובעיצוב אמנותי.
צבעים בהירים ושקטים בבחירת ארון הזזה מרחיבים את שטח החלל וגורמים לאשליית גודל ומרחב, ולכן הם מהווים בחירה מתאימה ונכונה לחדרי שינה שאינם גדולים במיוחד.

ניתן לשלב מגוון טקסטורות וחומרים, שילובים והדפסות מיוחדים בבחירת ארון הזזה כגון: עץ, זכוכית ועוד. ניתן ליצור ארון הזזה בעל מראה נקי ומינימליסטי או ארון בעל אמירה אישית עם הדפסה מיוחדת.
עקב השפע המגוון והעצום של החומרים המצויים, הצבעים המגוונים והאקססוריז הרבים, ניתן להגשים כמעט כל רעיון עיצובי בבחירת ארון הזזה ולהתאימו לכל חלל ולכל מטרה.