עוד בתור ילדה, יצרתי לעצמי מדיניות שאני מחליפה עיסוק כל תקופה. ברגע שהרגשתי שאין למקום יותר מה ללמד אותי החלטתי להחליף את הכיוון. ככה עשיתי גם כאשר הייתי בעבודה הראשונה שלי כמוכרת גלידה ואחר כך כמדריכה בחוגי סיור וזה המשיך גם לחילופי תפקידים בצבא, עבודות סטודנטים ואז גם את העבודות האמיתיות שלי. אחרי כמה קריירות – אחת בתחום עריכת הדין ואחת בתחום השיווק החלטתי שהגיע הזמן שאעבור לאימון אישי לימודים. היה לי ברור שיש לי מספיק ניסיון חיים ובגלל שעבדתי עם אנשים שונים לאורך החיים שלי ולמדתי הרבה, יש לי הרבה מה לתת לאחרים. התחלתי לחפש איפה לומדים אימון אישי לימודים כך שיהיה לי נוח גם מבחינת המיקום הגיאוגרפי: לא רציתי לבלות הרבה שעות על הכבישים.

וחוץ מזה רציתי מקום שהמרצים בו הם אנשים שאני מעריכה והם יכולים לתרום לי הרבה הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. מצאתי כמה מקומות שהיו נראים לי מתאימים מבחינת לוח הזמנים והתכנית שמועברת וביררתי מחירים. בסופו של דבר בחרתי מסגרת אחת של אימון אישי לימודים שהייתה נראית לי ההולמת והמתאימה ביותר. הרי כל עולם אימון אישי לימודים הוא עולם המבוסס על ניסיון ועל הערך המוסף שהמאמן מביא איתו לתוך האימון. קשה ללמד אדם להיות מאמן טוב ומודל לחיקוי. בדיוק כמו שקשה ללמד אדם להיות כריזמטי ומוביל.

יש תכונות איכות מסוימות שאו שיש אותן או שאין אותן. בגלל ההיסטוריה המקצועית שלי, ידעתי שיש לי את התכונות הנדרשות אבל רציתי ללמוד את המתודות הנלמדות באימון אישי לימודים על מנת להגדיל את שק הכלים המקצועיים שלי שיעזור לי להיות מאמנת טובה יותר. אימון אישי לימודים זהו תחום עם אחריות רבה. אמנם לא מדובר ברפואה או פסיכולוגיה אבל עצם זה שאדם סומך על המאמן שלו ונותן בו אמון יוצרת מחויבות רבה מאוד. אנשים מגיעים לאימון אישי לימודים כאשר הם במצוקה וזקוקים להכלה, חניכה וליווי בתוך החוויות הקשות שהם עוברים ולכן ההכשרה לאימון חשובה מאוד.