ביטוח מקצועי

 

ישנם סוגי ביטוחים שונים וכל אחד מהם נועד בכדי להעניק לאדם הגנה ושמירה.

הביטוח מקצועי נועד בכדי להעניק כיסוי נגד נזקי גוף או עבור רכוש של צד שלישי.

אם נגרם נזק לצד שלישי כתוצאה מהפרה של חובה מקצועית שנעשתה בתמימות ונעשתה רשלנות או טעות כלשהי אשר פגעה במבוטח וכל זאת נעשה תחת מסגרת מקצועו של המבוטח.

הביטוח מקצועי תקף כאשר נעשתה רשלנות פעם ראשונה במהלך תקופת הביטוח, ואילו האירוע הביטוחי התרחש אחרי התאריך הרטרואקטיבי אשר נקבע בפוליסה.

 

ביטוח מקצועי הוא ביטוח ללא תנאים ולכן אנו יכולים להבחין בהבדלים הקיימים בין תוכניות הביטוח השונות, על כן גם חשוב לבדוק מהי תוכנית הביטוח אשר מומלצת ביותר עברכם ואשר תעניק לכם מענה על כל צורכיכם.

כאשר רוכשים ביטוח מקצועי אזי יש צורך להתאים גם את ההתקשרות וההתנהלות עבור מקרים שבהם המבוטח מתכנן פעילות בחו"ל.

 

הביטוח מקצועי הוא ביטוח אשר מיועד במיוחד עבור אנשים אשר עוסקים במקצועות חופשיים.

משום שבמקצועות החופשיים האדם יכול להיות חשוף לתביעות רבות מצד הלקוחות, פעמים רבות לקוחות טוענים שנעשתה כלפיהם רשלנות מצד המעניק שירות ועל כן נוצרות כל התביעות כלפי אותם צדדים.

מקצועות חופשיים זה יכול להיות מקצועות כמו רואי חשבון, רופאים, אדריכלים, רופאים ועוד.

נכון להיום ישנה מודעות רבה למטופלים, והם יודעים שכאשר משהו אינו מתבצע כראוי נגדם אזי הם יכולים להגיש תביעה נגד אותם בעלי מקצוע אשר לא הגישו להם את הטיפול באופן הטוב ביותר.

גם אלו שעוסקים במקצועות הרפואיים והפרא רפואיים נחשבים ככאלה אשר עובדים במקצועות חופשיים וגם הם נתונים לתביעות מצד לקוחותיהם.

על כן כה חשוב שיהיה ביטוח לעסק.

 

ביטוח מקצועי מאפשר לבעלי העסק להמשיך בעבודתם ולהיות בראש רגוע שלא יארע להם כל רע, ולא יתקיימו מולם תביעות העלולות להפריע להם במהלך העבודה.

הכיסוי הביטוחי אשר ניתן לאדם הוא עד גובה גבול האחריות המוסכם ביחד עם חברות הביטוח ואשר נקוב בפוליסה.

אין ספק בכך שהביטוח מכסה אחריות מקצועית חוקית של המבוטח, אשר נובעת מהפרת חובה מקצועית שיתכן שנעשתה מרשלנות ובתמימות.