כניסה לבית חדש היא תמיד ארוע מרגש מאוד. התחלה חדשה במקום חדש, מעבר של התא המשפחתי למוקד חדש, בניה מאפס של חוויות חדשות וזכרונות חדשים שישמרו אתנו לעוד שנים ארוכות.

 

עם כל ההתרגשות שבמעבר לבית חדש ישנם משימות לא פשוטות שצריך למלא כדי שהבית החדש יהיה מקום נעים ומאורגן ויצור את תחושת החמימות והנעימות שאנו מעוניינים בה.

 

בנוסף לחלומות שיש לנו מביתנו החדש והרצונות העיצוביים שלנו, סגנונות שאנו מעוניינים לשלב ופריטים שאנו רוצים להציב בבית החדש, קיים גם עניין פרקטי והוא התכנון ל הבית.

 

כדי שהבית יהיה יחדה פרקטית ונוחה לתפעול ויתקיימו בה חיי שגרה נוחים ואיכותיים, חשוב לתכנן מראש עד הפרט האחרון את סידור הבית.

 

הדגש הוא בעיקר על עיצוב הפנים של הבית, איחסון, ריהוט ופתרונות שונים בחדרי הבית והחללים המשותפים.

 

כאשר נכנסים לבית חדש, כשאי להתקין בחדרים ארונות קיר, שיבנו ויתוכננו בדיוק למידות החדרים וינצלו באופן מירבי את המקום בחדר ויאפשרו לארגן ולאחסן בתוכם את חםצי הבית, בגדים, משחקים ועוד.

 

בבתים שכורים או זמניים, אנו לרב לא משקיעים בתכנון ארונות קיר כיוון שאין אנו בטוחים לגבי הזמן אותו נעביר בבית זה ולכן לא נרצה ברב המקרים להשקיע כספים ולהכנס להוצאות רבות בקניית ארונות קיר שמותאמים בדיוק לחחלי הבית וכאשר נעזוב את הבית לא בהכרח יתאימו לבית החדש אליו נעבור.

 

לעומת זאת, כאשר מתכננים קנית בית או בנייה של בית חדש, אחד היתרונות הם שניתן לתכנן התקנה של ארונות קיר שיתוכננו בדיוק ובהתאם לחלל הבית וישמשו אותנו לאורך שנים רבות כל עוד אנו גרים בבית זה.

 

בניית ארונות קיר, הינה הוצאה כלכלית וולכן חשוב לתכנן היטב את ארונות קיר שאנו מתקינים בביתנו החדש לפי הצרכים של המשפחה ולפי החללים שבבית.

 

בדרך כלל יש צורך בארונות קיר בכל חדר מגורים בבית, בצורה זו, אנו מבטיחים סדר וארגון יעיל בתוך כל חדר וניצול מירבי של החלל בחדר.

 

גם המראה ההרמוני של ארונות קיר המשתלבים בגימור מושלם עם קירות וגבולות החלל, מדגישים סדר וניקיון ויזואלי בחלל הבית.