מהיותי נערה צעירה, חלמתי ללמוד עיצוב. תמיד הקסימו אותי עיתוני העיצוב מחו"ל שהייתי נתקלת בהם במספרות או בתור לאחד מהרופאים.

כשהייתי מעיינת בעיתוני העיצוב, כאילו נשאבתי פנימה ליקום מקביל, כל פרט ופרט בתמונות עניין אותי וסיקרן אותי.

 

ההתלהבות שלי מכל עיצוב של בית, או של מוצר כזה או אחר הביאה אותי לחשוב שזהו היעוד שלי.

גם בזמני הפנוי מהלימודים תמיד ציירתי ושירטטתי דברים בסוף המחברות. עיצבתי לעצמי כל מיני חלומות חלקם הזויים ומטורפים וחלקם אמיתיים מאוד. מסוגננים בדרך שלי ומיוצבים בצורה שרק אני הכרתי וסגרתי אותם בתוכי.

 

כשבגרתי וחיפשתי עיסוק או תחום עניין, היה ברור לי שאני רוצה ללמוד ולעסוק במשהו מתחום אמנויות העיצוב. כשבדקתי וחקרתי קצת, החלטתי שעיצוב בתים זה דבר שאני אמצא בו עניין.

 

עם השנים התגלגלתי לעיצוב מטבחים והיריעה כאן קצרה מדי כדי לספר את כל השתלשלות העניינים, אך כיום כשאני מעצבת מטבחים ומתמחה בעיקר בעיצוב מטבחים מודרניים, הדרך שעישתי נראית לי דווקא ברורה כל כך.

 

היצירתיות היא חלק משיגרת היום שלי.

אמנם לא בכל יום אני ממציאה דגם חדש למטבחים מודרניים, וחלק גדול מהיום שלי עסוקה אני במפרטים טכניים של מטבחים מודרניים שעיצבתי, וכעת אני משפצרת ולמתאימה אותם לידי מימוש טכני.

 

האושר הגדול מבחינתי הוא בימים שיש לי הארה.

כשאני ממציאה את הגלגל בעולם המטבחים המודרניים, כשאני באה לסטודיו בבוקר עם רעיון שעלה לי בראש. עם תמונה שקיימת אצלי בראש גם כשאני עוצמת את העיניים ואז היא ברורה יותר.

 

בצורה זו עיצבתי כבר עשרות מטבחים מודרניים שחלקם זכו אף לפופולריות רבה ונמכרו לבתים רבים.

למעשה, בהיותי הוגה עיצובים למטבחים מודרניים, אני הופכת חלום למציאות. אותם חלומות על מטבחים מודרניים הופכים לאמיתיים ומותקנים בבתים. משפחות שלמות משתמשות בהגיגים העיצוביים שלי בצורות של מטבחים מודרניים ויש לי סיפוק גדול מכך.

 

\כשהדמיונות המיוחדים שלי לא נשארים רק במוחי והופכים ממשיים, זה תמיד מרגש אותי בכל פעם מחדש.

 

ככל שאני אחראית על עוד דגמים חדשים של מטבחים מודרניים שאני בעצמי הגיתי עיצבתי ותכננתי והם משרתים אנשים בבתים אמיתיים אני יודעת שעשיתי את הבחירה הנכונה בחיים שלי.