כיצד בוחרים נעליים לגברים שמתאימות לפעילות ספורטיבית, למה חשוב לשים לב ועל מה אסור להתפשר? איגדנו מספר כללים שיעזרו לרגליים שלכם להרגיש במיטבן

נעלי ספורט טובות הן אחת מתחנות החובה בדרך לפעילות ספורטיבית, ובשונה מפריטים שהם עניין של טעם אישי – בחירת נעלי ספורט לגברים היא גם עניין שמשפיע על הבריאות. רכישת נעליים שאינן מתאימות עבורכם, עלולה להוביל לכאבים בכפות הרגליים ובברכיים, להשפיע על האפקטיביות של הפעילות הגופנית וליצור שורת בעיות לא רצויות. אז כיצד נמנעים מכל אלה ובוחרים נעליים לגברים שעושות את העבודה? אלה הכללים שיעשו לכם סדר, רגע לפני שיוצאים לחנות:

איך לבחור נעלי ספורט
כך תבחרו את נעלי הספורט שלכם בצורה נכונה
  1. העניקו לכל זוג את התפקיד שלו – זה יכול להיות נוח מאוד לבחור זוג נעליים לגברים שילווה אותנו לכל מקום, אבל מדובר בטעות. נעלי ספורט לגברים מתחלקות לפעילויות שונות, כאשר נעלי הליכה בנויות באופן שונה מנעלי ריצה. בחרו נעליים לגברים בהתאם לאופי הפעילות, והימנעו מלנעול את אותו הזוג לכל מקום. 
  1. הכירו את מאפייני כף הרגל – נעלי ספורט לגברים מתחלקות לא רק בהתאם לפעילות אלא גם בהתאם לסוג כף הרגל. הכירו את מאפייני כפות הרגליים שלכם (רגל צרה או רחבה, קשת גבוהה או נמוכה וכדומה), וחפשו זוג שיתאים להן. תופתעו לגלות את גודל השיפור בהרגשתכם הכללית.
  1. צאו לקניות בשעות הערב – זה אולי נשמע כמו מיתוס, אבל זה נכון. הרגליים שלנו מתנפחות מעט לארך היום, תהליך שקורה גם במהלך פעילות גופנית. כך שמדידת נעלי ספורט לגברים צריכה להתבצע כשהרגל ב"מלוא גודלה" במטרה לוודא שיהיה לכם נוח גם בסוף האימון.
  1. בצעו מדידות עם הגרביים שלכם – לא רק מסיבות היגייניות אלא גם מטעמי נוחות. חלקנו מעדיפים גרביים עבים ואחרים גרביים דקים, כך שמוטב לוודא עוד בחנות שמדובר בהתאמה מדויקת.
  1. אם הן לא מתאימות עכשיו, המשיכו הלאה – התרגלנו לתהליך הסתגלות לנעליים חדשות, ומדובר בטעות. נעלי ספורט לגברים צריכות להיות נוחות כבר מהרגע הראשון, ואם זה לא המצב כדאי שתנסו למדוד זוג נוסף. 

6. היזהרו מחיקויים – זה אולי ישמע קלישאה, אבל נעלי ספורט שהם חיקוי של מותג מוכר, הם לא תמיד טובות לרגל. ביחוד בזמן פעילות גופנית אינטנסטיבית כמו ריצה מהירה, או הליכה. לפני שקונים נעלי נייק, אדידס או כל מותג אחר כדי לבדוק שהם מקוריים ותואמים לאתר היצרן. לדוגמא: זיוף של נעלי נייק לגברים, בודקים על פי הברקוד שיש באתר שלהם, אם הברקוד מציג את הנעליים שרציתם לרכוש, מדובר בדבר האמיתי. בהצלחה!!!.

איך לבחור נעלי ספורט?
בחירת נעלי ספורט בצורה הטובה ביותר.

נהנתם מהכתבה ורוצים לקרוא עוד? היכנסו עכשיו ותמשכו להנות מעוד כתבות מהממות בנושא אופנה.