חברות בנייה משקיעות הרבה בבנייה של מתחמי יוקרה ובהם גם דירות גדולות של 5 חדרים בתל אביב. היתרונות של המתחמים הם רבים גם לקבלנים וגם לדיירים. קודם כל השקעה במתחם מאפשרת הוספה של מאפיינים יוקרתיים גם בחלק החיצוני של המתחם וגם בחלקיו הפנימיים, החל ממזרקות בחזית הבנין וכלה בתשתית חשמל לקולנוע ביתי או תריסים חשמליים משוכללים מאד. בנוסף, הדירות נמכרות בחלקן עוד לפני הבנייה, מה שמאפשר לחברה הבונה תזרים מזומנים נוח.

מתחמים כאלה מקנים ליזם גם סיוע מן הרשויות ויש לו אפשרות להתחיל למכור את הדירות כבר בתוך תהליך האישור, בתנאי שהוא עומד בתנאי התב"ע של הרחוב בו נבנה המתחם. הרשויות מעודדות בניית מתחמים לבתי מגורים כיוון שהם מאכלסים אוכלוסיות מבוססות ואלו מגיעות אל העיר. לכן הן מוכנות להקל על היזם בכל הקשור לבירוקרטיה ולבדיקות ההנדסיות הכרוכות בבנייה.

הקונים של דירות 5 חדרים בתל אביב

אלה נחלקים בדרך כלל לשניים: אלה שקונים אותן להשקעה ואלה שקונים אותן למגורים. הראשונים מתכננים להרוויח את ההשקעה במשך השנים ויש לכך ביסוס כי דיור הניב בעבר רווחים סבירים. ככלל, דיור להשקעה נחשב אפיק סולידי למדי למרות שהוא תלוי בשווי הדולר ובגובה הריבית יותר מאפיקים אחרים. ככל שהדולר שווה פחות והריבית נמוכה, כך ההשקעה בדירת 5 חדרים בתל אביב נושאת צפי טוב יותר לרווח.

הקבוצה השניה של הקונים היא אלה שקונים את הדירה כדי לגור בה. משפחה עם שני ילדים מתבגרים, למשל, תמצא שהמרחב בדירה יקנה לה סוף סוף שקט כי לכל ילד יהיה חדר ובנוסף, ההורים יזכו למרחב שהוא כל כך חשוב בסופו של יום עבודה. דירות 5 חדרים בתל אביב הן פתרון מצוין למשפחות כאלו ורבות מהן מוכנות להיכנס להתחייבות ארוכת טווח של הלוואת משכנתא, כדי להרוויח את איכות החיים. מה גם שמדובר בדרך כלל בבתי מגורים שמקנים רמת חיים יפה, בצורה של חדר כושר בבניין או מיזוג משוכלל.

דירות 5 חדרים בתל אביב – מכאן זה כבר גדול

דירה בת שלושה חדרים וחצי או ארבעה היא לא דירה קטנה אבל היא עדיין בינונית ואם ניקח את המשפחה עם שני המתבגרים אז אפשר יהיה לראות איך היא אפילו קטנה. לעומתה, דירה של 5 חדרים בתל אביב היא זו שעומדת בהגדרה של דירה גדולה שכן היא מאפשרת את המרחב המלא.