הגיעה השעה לרכוש ארון בגדים חדש, המגוון הוא עצום וקשה להחליט על ארון אחד כאשר ישנם כל כך הרבה אופציות. אז איך בוחרים את הארון המושלם בשבילנו?

 

הדבר הראשון שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו הוא לאיזה גודל של ארון בגדים אנו זקוקים, האם משתמשים בו יותר מאדם אחד ומה הוא גודל הארון המקסימלי שאנו יכולים להכניס בחדר, לאחר מכן ניקח מידות ורק אז נלך לחנות ולא לפני.

 

תקציב, הגדירו לעצמכם סכום שאתם מוכנים להוציא לטובת הארון, קחו בחשבון את סוג העץ שאתם רוצים דלתות הזזה או נפתחות וסוגי פטנטים שונים שאתם מעוניינים להכניס בארון הבגדים.

 

סוג הדלתות משפיע לא רק על העיצוב של הארון שהרי הם החזית אלא גם הפונקציונליות של הארון ועל החיסכון במקום. דלתות הזזה יקנו לארון מראה יותר נקי, אלגנטי ומודרני ודלתות פתיחה מראה יותר כפרי. חוץ מהפן העיצובי הדלתות הם גם עניין של נוחות, בדרך כלל דלתות הזזה זוכות ליותר מחמאות מהבחינה הזו שכן הם נפתחות בקלות וללא מאמץ. לגבי החיסכון במקום ארון בגדים עם דלתות הזזה יכול להיות פיתרון מצויין.

 

סוגי העץ השונים, ישנם כמה סוגים נפוצים, חלק מומלצים יותר וחלק פחות, אנחנו בחרנו את הנפוצים ביותר. סיבית הוא הזול ביותר ועשוי סיבי עץ דחוסים. עץ עלון משמש בעיקר ארונות לחדרי ילדים וצבעו הטבעי בהיר. סנדוויץ הוא העמק השווה בין האיכותי לזול. ועץ מלא המומלץ ביותר והאיכותי ביותר, כמו כן ישנם סוגים שונים של עץ מלא ואיכותם נקבעת על פי משקלו. אם התקציב הוא לא גדול תמיד אפשר לשלב בין שני סוגי עץ, גוף הארון הפנימי יורכב  מעץ זול יותר והחזית מעץ איכותי, דבר שיקנה לארון מראה יוקרתי ואיכותי במחיר זול יותר.

 

טיפ לחיים- אם אתם רוכשים ארון בגדים לחדר ילדים, רכשו ארון גדול שיתאים גם לאדם בוגר, ודאגו שהחזית של הארון מתאימה להחלפה לפי הצורך, כך כאשר הילד יגדל תוכלו להחליף את חזית הארון מבלי להחליף את ארון הבגדים כולו דבר שיכול לחסוך המון כסף.