כאשר בעלי ואני החלטנו לעבור דירה, היה לנו ברור שנצטרך לקנות ארונות לחדר השינה. בדירה הקודמת שלנו היו לנו ארונות קיר אשר הגיעו עם הדירה ולכן לא היה כל סיכוי שניקח אותם איתנו לדירה החדשה. מאחר ואני לא מומחית בארונות לחדר שינה ואני לא יודעת מה מומלץ ומתי מדובר במחירים מופקעים או מחירים סבירים לארונות לחדר שינה. החלטתי שבמקום לכתת את רגליי מחנות לחנות אבדוק מה ההמלצות שעוברות ברשת ומה החברות המתמחות בתחום של ארונות לחדר שינה. מצאתי את עצמי יושבת שעות וקוראת עוד ועוד ביקורות על ארונות לחדר שינה ובודקת עוד ועוד אפשרויות. בסופו של דבר החלטתי ללכת לבדוק ארבעה חנויות שונות בדרום העיר. מאחר והחנויות קרובות אחת לשנייה לא התכוונתי להסתובב יותר משעה.

מאחר וביצעתי מחקר כל כך ארוך ומייגע על ההמלצות של ארונות לחדר שינה, התכוונתי לבצע את סיבוב החיפושים בפועל לא יותר משעה – ממש בבחינת: "גומרים הולכים". נכנסתי לחנות הראשונה וביקשתי מהמוכר שיפנה אותי מחלקה של ארונות לחדר שינה. לא ראיתי שום דבר שאהבתי או שהיה רלוונטי מבחינת הגודל שלו. אחר כך עברתי לחנות השינה וגם שם לא מצאתי דבר שאהבתי. כאשר נכנסתי לחנות השלישית התאהבתי במבט ראשון. מיד מצאתי את הארונות לחדר שינה שחיפשתי. הם היו עשויים מעץ אלון מלא ועם מראה פנימית. יתרה מכך, היה ניתן לשנות את החלק הפנימי שלהם ולכן יכולתי להוסיף עוד עמודי תלייה ולהוריד חלק מהמדפים.

ביררתי עם המוכר תוך כמה זמן יהיו מוכנים הארונות לחדר שינה מרגע ההזמנה והוא ענה שמאחר ואני לא מבצעת שינויים מרחיקי לכת בעיצוב הארונות הם יהיו מוכנים תוך שבוע. ביקשתי לבצע את ההזמנה ונתתי את הכתובת של הדירה החדשה שלנו. מאחר ואנחנו עוברים דירה עוד יומיים, הגעת הארונות לקראת שבוע הבא תהיה בדיוק בזמן הנדרש – נוכל לפרוק את רוב הארגזים ואז לסדר מיד בארונות את השאר. המוכר ישר איתי למשך חמש עשרה דקות וצייר את הארונות כפי שהייתי רוצה שיהיו מאורגנים מבחינת מדפים ומקומות לתליית הבגדים ואז שוחחנו על התשלום.