ארונות בגדים משמשים את אוכלוסיות כל הגילים, מינקות ועד גיל זקנה. לכן, בכל בית בו תגורו תזדקקו לארונות בגדים שישמשו לאחסון המלתחה שלכם. על מנת לדעת אלו ארונות בגדים אתם תצטרכו, הכנו לכם דף הסבר קצר אשר יפרט כיצד מומלץ לבחור ארונות בגדים כך שהם ייטיבו הן עם עיצוב החדר שלכם, והן עם צרכי האחסון שלכם בפועל.

צרכי העיצוב של החדר

מומלץ להכיר אותם מקרוב על מנת להגדיל את הסיכוי שהארון יסייע בעיצובו. צרכי העיצוב של החדר כאשר בוחרים ארונות בגדים מתבטאים הן בצבע של הארון והן בצורה של רכיבי הפתיחה וההזזה השונים שיהיו בו. באשר לגוון של הארון, מומלץ לדבוק בצבע העיקרי של החדר, או לבחור בצבע המשלים לו (למשל ארון שחור בחדר עם קירות לבנים). באשר לצורה, מוטב לדבוק בצורה העיקרית של הדוממים האחרים בחדר, שבדרך כלל היא צורה עקבית. על פי רוב, כאשר פרופיל החלון מרובע, גם המשקופים בחדר מרובעים, וכמוהם גם הפרזול של המגירות והמדפים, ולהיפך – כאשר מדובר בצורות עגולות. התמדה בצורה זו גם בארון היא כל מה שנדרש על מנת ליצור עיצוב נדרש בחדר.

צרכי האחסון הנדרשים מן הארון

צרכי האחסון הנדרשים מן הארון נגזרים אך הן משני פרמטרים: גודלו הפיזי של הארון, וכמות המדפים הפנימיים שיהיו בו. כך, למשל, אדם שיש לו מלתחה גדולה אך לא ממוינת לסוגים רבים של בגדים יזדקק לארון גדול וממועט מדפים, ולהיפך כאשר מדובר באדם שיש לו, בנוסף למלתחתו הרבה, גם הרבה סוגי ביגוד. במצב זה הוא יצטרך למיין את הסוגים השונים, ולהתמצא ביתר קלות בארון בעת שליפת הבגדים.

מה צריך לעשות לפני שבוחרים ארון?

ראשית כל, לקחו את המידות בחדר. ארונות בגדים שלא מתאימים למידות שאתם יכולים לאחסן זה לא מה שאתם צריכים. שנית, רצוי לבדוק עם איש שיפוצים או נציג חברת הארונות אם הקיר בחדר שלכם ניתן לחציבה. בדרך זו, תוכלו לבחור ארון שעיקר הנפח שלו ייחצב בקיר, ובכך לחסוך המון מקום בחדר.

אנו מאחלים לכם בהצלחה בבחירת ארונות בגדים לבתיכם על חדריהם השונים!