מדיח כלים מומלץ חוסך לנו זמן רב בשטיפת הכלים, במיוחד אם אנחנו הורים לילדים. עם בחירת מדיח כלים מומלץ תוכלו לחסוך זמן יקר בשטיפת כלים. מדיח כלים איכותי וטוב יעשה עבורכם את העבודה השחורה ישאיר לכם זמן לאחרים. את מדיח הכלים ניתן לשלב בין ארונות המטבח, על השיש או בכל מקום בו תחפצו.

איך בוחרים מדיח כלים איכותי?

מדיח כלים מומלץ הוא מדיח איכותי וטוב אשר ניתן לבחור ע"י כמה פרמטרים חשובים, שכדאי לשים לב עליהם בטרם אנו רוכשים את המדיח. מאחר שיש לא מעט מדיחי כלים בשוק, חשוב שתשימו לב לדברים הבאים:

מהם מידות המדיח- יש לקחת את אורך * רוחב המדיח כולל גובה ועומק המדיח, על מנת שיכנס למקום בו אנו רוצים לשים אותו.  מדיחים צרים יכילו לרוב עד 8 מערכות כלים ואילו מדיחים רחבים יכילו עד 12 מערכות כלים.

רעש המדיח- האם המדיח מרעיש או שקט. אם המדיח הוא בעוצמה של 50dB מדובר על מדיח שקט, אך אם הוא מעל עוצמה זאת מדובר על מדיח מרעיש. ישנם אף מדיחים שקטים מאוד בעוצמה הנמוכה מ-40dB. כמובן שככל שהמדיח שקט יותר כך הוא עולה יקר יותר, עוד שיקול כספי שכדאי לקחת בחשבון.

קיבולת המדיח- עד כמה מדיח יכול להכיל מערכות כלים שונות. אם חשוב לכם מדיח שיכיל כמות נכבדת של כלים, במיוחד עם אתם משפחה עם ילדים קטנים, חשוב שתקנו מדיח עם קיבולת גדולה יותר.

נוחות השימוש במדיח- פרמטר חשוב מאוד הוא נוחות השימוש במדיח. חשוב שהמדיח יהיה נוח לשימוש ותפעול, לא ידרוש פעולות מורכבות ושכל אחד מאנשי הבית יוכל להשתמש בו בקלות.

למה כדאי לי להשתמש במדיח כלים מומלץ?

שימוש במדיח כלים מומלץ היא בחירה נבונה ונכונה. מדיח כלים מומלץ הוא מדיח כלים איכותי אשר נותן תוצאות טובות יותר מאשר מדיחי כלים אחרים. מדיח כלים אשר הומלץ פה אחד ע"י אנשים רבים וכן חברות, הוא מדיח אשר ינקה טוב ביותר את כלי הבית, וייתן תוצאות  טובות ביותר. המלצה על מדיחי כלים טובים, היא המלצה לרוב של אנשי מקצוע אשר ניסו את המדיח לעומת מדיחים אחרים וראו שהוא טוב בכמה תכונות מעל פני שאר המדיחים. כך שאם אתם רוצים מדיח איכותי, חזק שיודע לעשות את העבודה בצורה הטובה יותר אל תוותר על מדיח כלים מומלץ.