קיץ מוצלח מתחיל עם רכישת הבגדים הנכונים. אילו ג'ינסים ילוו אותך בעונה החמה, איזה חולצות יהפכו לחלק בלתי נפרד מהארון שלך והאם אוברולים באמת עושים קאמבק? כל התשובות כאן

סידור הארון לקראת הקיץ עשה לכם חשק להתחדש בקניון? אתם לא לבד. המעבר מבגדי חורף לקיץ עוזר לנו לפנות מקום לבגדים המתאימים לעונה, ובמקביל גם מזכיר לנו שמזמן לא יצאנו לשופינג… אבל רגע לפני שלוקחים את הכרטיס האשראי ומכינים אותו לגיהוץ מאסיבי, מומלץ לערוך היכרות עם כמה מהפריטים שאתם ממש לא יכולים לוותר עליהם השנה. החל מהטופים, דרך ג'ינסים בגזרה המתאימה ועד לנושא של אוברולים – הם כאן איתנו כדי להישאר?

קולקציה בגדי קיץ 2020
הקולקציה שתחמם לך את הקיץ

ג'ינסים: מה הכי נכון העונה?

כשהטמפרטורות עולות עולה גם הרצון להיפטר מהמכנסיים החמים לטובת משהו נעים יותר, והשנה – ג'ינסים לגמרי נכנסים לתמונה. אל תדאגו, אנחנו לא מדברים על מכנסי הג'ינס הכבדים של דצמבר, אלא על גרסה קצרה וקלילה יותר שמתאימה למזג האוויר הישראלי. ג'ינסים קצרים הם פריט לבוש אופנתי שנמצא איתנו בכל קיץ בשנים האחרונות, ומתאים לשדרוג ההופעה של גברים ונשים כאחד. 

השנה, ג'ינסים קצרים לנשים עברו מהפך מסוים, עם גרסה חדשה שהיא מעט ארוכה ורחבה יותר מהרגיל. סוג של מכנסי בויפרנד, אבל בהתאמה לעונה הקיצית. נעים, נוח, מתאים לכל בילוי, והכי שיקי שיש. משלבים עם טישרט למראה יומיומי שמתאים לכל דבר, או עם חולצה מכופתרת שמקנה מיד לוק שווה ומתוחכם בלי להתאמץ יותר מדי. אנחנו לגמרי בעניין.

טופים פרחוניים? לגמרי כאן!

הפרחוני חוזר בשיאו בקיץ הקרוב, מה שאומר שאם יש לכם טופים צבעוניים בארון – ממש מומלץ לשמור אותם בהישג יד. אחרי שאת תקופת האביב קצת פספסנו בשל אילוצי הקורונה, אנחנו שמחים לעדכן שהפרינטים האביביים עוברים איתנו גם אל הקיץ. אם החורף ידוע בעיקר בפלטת צבעים אחידה, הקיץ הוא התקופה שבה הכול מתאים עם הכול. החדשות הטובות הן שאפילו אין צורך להמליץ על צבע מסוים, אבל אם תתעקשו – ורוד, תכלת וירוק בהיר הם שלושת הכוכבים העיקריים. שלבו אותם עם מכנסיים בגוון רגוע יותר, והתוצאה היא לוק מדויק שאי אפשר לוותר עליו.

הכול סביב אוברול

וכן, כמו שאפשר היה לנחש מההקדמה שיצרנו, אוברולים לגמרי חוזרים אלינו ובגדול. גם כאן, הם מגיעים בעיקר בגזרה קיצית וקצרה, כזו שאפשר לשים לסידורים, ליציאה עם חברים ואפילו מעל לבגד ים כשהולכים לחוף. לצד אוברולים מבד ג'ינס, יגיעו אלינו גם אוברולים ממבחר בדים נוספים, לתחושה קלילה ונעימה שמתאימה אפילו לימים החמים ביותר. היתרון של אוברולים הוא כמובן בעובדה שניתן להרכיב באמצעותם טוטאל לוק באפס מאמץ, ומי שרוצה להפוך את האוברול ללבוש שמתאים לערב, יכולה פשוט להצמיד עקב או תיק קלאץ' קטן.

דיברנו על ג'ינסים, דיברנו על אוברולים ואפילו על טופים, אך אי אפשר שלא לדבר על שמלות לאירועים. עונת החתונות התחילה ואת מוזמנת לאירוע וממש אין לך מושג על איזה שמלה ללכת. אל תדאגי יש לי טיפים שיעזרו לך להחליט:

בחירת גיזרה- שמלות לאירועים מתאפיינות בגזרות שונות ומשונות אם את מעדיפה שמלה ארוכה קרוב לודאי תלכי על שמלת מקסי ארוכה, אם את מעדיפה שמלה קצרה בטח תעדיפי את המיני.

שמלה שתואמת את מבנה הגוף– בחירת שמלה מתאפיינת גם במבנה הגוף שיוצא אותך הכי יפה שרק אפשר. אם את רזה מומלץ לבחור שמלה צמודה יותר ואם את מלאה תעדיפי אולי שמלה טיפה יותר רחבה שתראי נינוחה וקלילה.

לא להתפשר על הנוחות-תמיד תזכרי את הכי יפה שנוח לך. אירוע אורך המון שעות ולכן את צריכה לקחת בחשבון שאת נתקעת בשמלה ורוקדת איתה כל הלילה. לכן כדי לבחור שמלה בצורה חכמה ומשכילה.

ביגוד 2020
טופ פרחוני או ג'ינס? בואי ולמדי על הטרנדים החמים של הקיץ